Superfarmer w bibliotece szkolnej!

 SuperFarmer Października  - Emilia Atłas

SuperFarmer Listopada - Emila Atłas

SuperFarmer Grudnia- Antoni Atłas

SuperFarmer Stycznia-- Antoni Atłas

SuperFarmer Lutego- Antoni Atłas

SuperFarmer Marca- Emilia Atłas

 

 

W poniedziałki i piątki,  w godzinach od 7-8, w bibliotece szkolnej odbywają  się  rozgrywki o miano Superfarmera. 

Pod koniec każdego miesiąca, uczeń, który zobył największą ilość punków ( za każdym razem zdobył po jednym zwierzęciu ze stada) uzyska tytuł Superfarmera miesiąca.
Pod koniec roku szkolnego zostanie wyłoniony najlepszy gracz, który zdobył największą ilość punktów w ciągu roku i otrzyma grę planszową Super Farmer.
Wyniki będą podawane na stronie internetowej szkoły.


Superfarmer to gra, w której gracze hodują zwierzęta, powiększają stado, pomnażają zyski.To kultowa gra rodzinna o strategiczno-ekonomicznym podłożu, znana od kilkudziesięciu lat, odpowiednia dla dzieci i dorosłych. Dzięki niej można wcielić się w hodowcę zwierząt, którego ambicją jest zostanie superfarmerem. Żeby osiągnąć ten tytuł trzeba  zdobyć przynajmniej po jednym przedstawicielu kilku gatunków zwierząt dostępnych w rozgrywce, rozmnażając swoje zwierzęta, handlować  nimi i wymieniać  z stadem ogólnym. Ale trzeba uważać w okolicy grasują wilki i lisy, które mogą zniszczyć całą  hodowlę. Gra jest świetną zabawą, uczy logicznie myśleć, dopinguje do liczenia.


Superfarmer – zasady gry
Gra przeznaczona dla 2 do 6 osób. Udział może brać jedna dodatkowa osoba pełniąca funkcję opiekuna stada, zajmująca się wymianą zwierząt. Przed rozpoczęciem gry należy umieścić wszystkie kartoniki zwierząt w stadzie głównym. Każdy gracz otrzymuje jednego królika, a następnie wykonuje rzut dwoma dwunastościennymi kostkami z wizerunkami zwierząt. Gracz może otrzymać kolejne zwierzę z stada, jeśli uzyskał parę danego gatunku – łącznie z symbolami wyrzuconymi na kostkach.
Zwierzęta można wymieniać zgodnie z cennikiem umieszczonym w instrukcji. Określoną ilość królików może być wymieniona na owce, owce na świnie, te zaś na krowy lub konie. Dodatkowo gracz ma możliwość zakupu dużego lub małego psa, które chronią hodowlę przed wilkiem i lisem
Jeśli gracz wyrzuci lisa, to traci na rzecz stada wszystkie posiadane króliki. Jeśli wyrzuci wilka, traci wszystkie posiadane zwierzęta, z wyjątkiem konia i małego psa, jeśli je ma. Jeżeli gracz wyrzucił wilka i lisa, ma małego psa, ale nie posiada dużego, to traci wszystkie zwierzęta poza koniem. Od straty wynikającej z wyrzucenia lisa chroni gracza mały pies. Jeżeli gracz wyrzuci lisa, a ma małego psa, to jego zwierzęta pozostają nietknięte do stada wraca jedynie mały pies. Od straty spowodowanej wyrzuceniem wilka chroni duży pies. Jeżeli gracz wyrzuci wilka, a ma dużego psa, to jego zwierzęta pozostają nietknięte do stada wraca jedynie duży pies. Uwaga! Duży pies nie chroni przed lisem.


                          Zapraszamy!